Portfolio
Esittelyssä muutamia projekteja vuosien varrelta
Oma projekti

Mikkoahlman.fi
Työn ohessa aloitin rakentamaan verkkosivuja pienille yrityksille ja paikallisille toimijoille. Sivuja suunnitellessa pääsen yhdistämään visuaalista silmää, teknistä osaamista ja asiakaslähtöistä ajattelua. Jokainen projekti tuo eteen erilaisia kysymyksiä ratkaistavaksi ja kasvattaa kokemusta käytännön liiketoiminnasta.
Oma projekti

Paljunurmijärvi.fi
Kehittääkseni yrittäjyyden taitoja aloin vuokrata paljua. Toiminta tarjoaa tilaa luovuudelle ja innovoinnille, tuo sopivasti haastetta ja kartuttaa käytännön yrittäjäosaamista. Toiminta on alkanut menestyksekkäästi ja tuottaa jo ensimmäisen 9 kk jälkeen voittoa.
Oma projekti

Lastennurmijarvi.fi
Sivusto toimii täysin vapaaehtoisvoimin Nurmijärven lapsiperheiden iloksi. Täältä perheet löytävät yhdestä paikasta tietoa avoimesta varhaiskasvatuksesta, kerhoista, tapahtumista, aktiviteeteista ja muista perheille sopivista kohteista. Sivut on julkaistu syyskuussa 2025 ja päivittyvät jatkuvasti.

FEEL brand page
FEEL on energinen brändi, jonka kuuloke- ja kaiutinvalikoimasta löytyy yhä vaikuttavampia tuotteita. Brändisivut haluttiin uudistaa ja sain melko vapaat kädet projektissa. Brändisivun tarkoituksena on luoda uskottavuutta ja luotettavuutta vielä hieman tuntemattomammalle brändille tuoden sen merkittäväksi osaksi valikoimaa.

Cepter brand page
Cepter on jo merkittäväksi noussut brändi, jonka valikoimasta löytyy tabletteja, tietokoneita, näyttöjä, muita oheislaitteita ja nyt myös televisioita. Cepter-televisiot loistavat niin kuvanlaadullaan kuin kilpailukykyisillä hinnoillaan. Ominaisuuksissa ei ole tingitty ja siksi palkitut Cepter-televisiot ansaitsevatkin näyttävän esillepanon.

Teräskonttori
Teräskonttori myy laadukkaita työkaluja metalliteollisuuden yrityksille. Toteutin verkkokaupan ja kotisivujen uudistuksen ja suunnittelin monipuolisia markkinointimateriaaleja, joita varten otin myös valokuvia.

Samsung
Samsung on Pohjoismaiden myydyin televisiovalmistaja. Olen toteuttanut erilaisia kampanjoita ja laskeutumissivuja Power-verkkokaupassa. Merkittävämpiä jokavuotisia kampanjoita ovat Black Week ja keväällä uusien mallien julkaisu.


