Monipuolinen kokemus
Olen mediatekniikan insinööri, jolla on laaja ja käytännönläheinen kokemus verkkokaupan, verkkosivujen, sisällöntuotannon, markkinoinnin ja painotekniikan parista. Olen kehittänyt ja ylläpitänyt verkkosivuja ja verkkokauppoja, vastannut tuotehallinnasta, sisällöntuotannosta, hakukoneoptimoinnista ja laskeutumissivuista. Lisäksi minulla on kokemusta sähköpostimarkkinoinnista ja visuaalisen markkinointimateriaalin suunnittelusta sekä verkkoon että painotuotteisiin.
Tällä hetkellä toimin Product Master Data Specialistin roolissa Powerin verkkokaupassa mm. luoden automaatioita kehittämään toimintatapojamme.
Koulutuksen ja työkokemuksen kautta ymmärrän myös painotuotannon tekniset mahdollisuudet ja rajoitteet, ja osaan suunnitella materiaaleja, jotka toimivat sekä käytännössä että visuaalisesti. Erityisosaamistani ovat kustannustehokas toteutus eri painomäärissä, personointi, myymälä- ja messumateriaalit, suurkuvatulosteet sekä in-house-tuotanto aina taitosta viimeistelyyn asti.
Verkkokaupan ammattilainen
Yli 8 vuoden kokemus verkkokaupan kehittämisestä työn, koulutuksen ja mielenkiinnon kautta. Itseohjautuva ja innovatiivinen, growth hacking -mentaliteettilla.
Markkinoinnin ammattilainen
Monipuolinen kokemus digi- ja printtimainonnasta, laajoista kampanjakokonaisuuksista tehokkaisiin laskeutumissivustoihin.
Sisällöntuotannon ammattilainen
Painotuotteiden sisällönsuunnittelusta verkkomaailman hakukoneoptimoituun ja visuaalisesti näyttävään, vaikuttavaan ja asiakaslähtöiseen sisältöön.
Työkokemus
Valmistuttuani aloitin tuoteluettelon taittoprojektissa ja otin oma-aloitteisesti haltuun myös verkkokaupan ylläpidon, uutiskirjemarkkinoinnin ja markkinointimateriaalin suunnittelun ja toteutuksen. Verkkokaupan uudistusprojektin myötä uudistimme myös yrityksen kotisivut. Kiinnostus verkkokauppaa kohtaan ohjasi Power-verkkokauppaan sisällöntuottajaksi, jossa myös sain vastuulleni kategorian kehityksen ja myöhemmin kategorian brändisivut, artikkelit, kampanjat ja kampanjoiden teknisen toteutuksen.
Opintojen ohessa olen työskennellyt Helsingin Sanomilla, digipainossa ja kuvankäsittelijänä valokuvausyrityksessä.
Product Master Data Specialist
05/2025 –
Rakennan automaattisia prosesseja, jotka tehostavat master datan hallintaa ja sisällöntuotantoa verkkokaupassa — aina tuotetietojen perustamisesta kuvien ja tuotekuvausten generointiin. Toimin tärkeänä linkkinä SAP- ja analytiikkatiimien välillä sekä vien projekteja läpi itsenäisesti alusta loppuun. Vastaan myös API-integraatioiden suunnittelusta, ylläpidosta ja optimoinnista.
Senior Content & eCom Specialist
06/2023 – 05/2025
Sound & Vision -kategorian sisältö ja kampanjat Pohjoismaissa
• Verkkokaupan kampanjoiden ja julkaisujen koordinointi
• Kampanjasivujen, brändisivujen ja artikkeleiden suunnittelu ja toteutus
• Kampanjoiden tekninen toteutus, uutiskirjeet ja seuranta
• Tuotetiedonhallinta, sisällöntuotanto, hakukoneoptimointi
• Kategorian ylläpito ja kehitys
Senior Product Content Specialist
09/2020 – 06/2023
Sound & Vision -kategorian tuotesisällönhallinta ja hakukoneoptimointi
• Tuotetiedonhallinta, tuotekuvaukset
• Kategorian ylläpito ja kehitys
• Valokuvaus ja kuvankäsittely
IT & Marketing Specialist
03/2017 – 09/2020
Monipuolisia markkinointitehtäviä ja IT-ylläpitotehtäviä
• Tuotetiedonhallinta ja tuoteluetteloiden taitto
• Markkinointimateriaalin suunnittelu ja toteutus
• Uutiskirjemarkkinointi, kotisivujen ja verkkokaupan ylläpito
• Tuote- ja mainosvalokuvaus
• Kotisivujen uudistusprojekti
• Laite- ja käyttäjähallinta
• Tietokoneiden, oheislaitteiden ja puhelimien hankinta ja asennus
Marketing Assistant
03/2016 – 03/2017
Erilaisia markkinointitehtäviä itseohjautuvasti
• Tuotetiedonhallinta, tuoteluetteloiden suunnittelu ja taitto
• Markkinointimateriaalin suunnittelu ja toteutus
• Uutiskirjemarkkinointi
• Tuote- ja mainosvalokuvaus
• Verkkokaupan ulkoasun uudelleensuunnittelu
• Verkkokaupan ylläpito
Palautetta
kumppaneilta ja kollegoilta
Pernille Hargaard
Digital Marketing Manager ・ Harman
“Vienyt Content teamin toimintaa runsaasti eteenpäin.”
“Selviää tiukoimmistakin designhaasteista”
Omnichannel Content & Growth Team
POWER
Koulutus
Pyrin kehittämään osaamistani jatkuvasti ja siksi olenkin suorittanut Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutuksen, jossa käsiteltiin mm. asiakaskokemuksen kehittämistä, verkkokaupan menestystekijöitä ja markkinoinnin mittausta ja seurantaa. Olen myös suorittanut Google Analytics 4 -sertifikaatin 1/2025, ja jatkan kehittymistäni Google UX Design Professional Certificate -koulutuksella.
Digitekijä -erikoistumiskoulutus
01/2022
Markkinointiin ja verkkokauppaan keskittyvä YAMK-tasoinen koulutuskokonaisuus
• Strateginen muutosjohtaminen
• Asiakashankinta digikanavissa
• Myynnin ja markkinoinnin automaatio
• Asiakaskokemuksen kehittäminen
• Mittaus ja seuranta digitaalisissa kanavissa
• Verkkokaupan menestyksen kulmakivet
Mediatekniikan insinööri
03/2016
Graafinen tekniikka